Receptioniste inhuren

Offerte aanvragen

Receptioniste inhuren

Een (goede) receptioniste is meestal onmisbaar voor een organisatie, aangezien deze – in de meeste gevallen – het eerste aanspreekpunt is van het bedrijf en zorgt voor een goede ontvangst en doorverwijzing van bezoekers. Daarnaast houdt de receptioniste zich bezig met het opnemen en doorverbinden van de telefoon.

De overige taken en criteria kunt u uiteraard bespreken met uw contactpersoon bij Student Inhuren. De contactpersoon stelt vervolgens de beste profielen aan u voor.

De laatste stap is dat u bepaalt met welke kandidaten u een kennismaking wilt inplannen en wie u uiteindelijk inhuurt.

Over Student Inhuren

Student Inhuren is gespecialiseerd in het maken van de beste match voor uw organisatie. Dit doet Student Inhuren door veel tijd te steken in werving- en selectie van geschikte kandidaten. Student Inhuren bemiddelt en helpt organisaties in hun zoektocht naar de beste match. De doelgroep waar het bedrijf zich op richt, zijn studenten, young professionals en starters vanaf mbo niveau. Student Inhuren stelt u meestal binnen een week aan geschikte kandidaten voor.

Samen met de recruiter maakt u een profiel van de receptioniste. U krijgt dan van de recruiter een lijst met voorgestelde kandidaten, waar u vervolgens de beste match uit kiest.

Meer weten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

Daniël Sanandaji 085-4881118 daniel@inhuren.com

Daniël Sanandaji is de payrollspecialist van Student Inhuren. Voor vragen over uitbesteding van het flexibele werkgeverschap kunt u contact opnemen met Daniël.

De voordelen voor u op een rij

Direct contact met een recruiter.

Nadat u een aanvraag heeft gedaan bij Student Inhuren gaat één van onze recruiters direct aan de slag om voor u geschikte kandidaten te vinden.

U loopt geen werkgeversrisico’s.

Misschien het grootste voordeel is dat u tijdelijk personeel tot uw beschikking heeft zonder alle contractuele verplichtingen naar de werknemers. Dit verloopt namelijk via Student Inhuren.

Digitaal en door heel Nederland.

Student Inhuren kenmerkt zich door het feit dat wij volledig digitaal te werk gaan. Dat heeft als voordeel dat u snel personeel kunt inhuren door heel Nederland.

Digitaal platform Student Inhuren

Zodra u een keuze voor een kandidaat maakt, verloopt de hele dienstverlening digitaal. Het platform van Student Inhuren geeft u inzicht in de gewerkte uren, facturatie en te verwerken gegevens.

Bedrijven die reeds samenwerken met Student Inhuren, geven via het platform zelf de nieuwe aanvragen en opdrachten door.

Via Student Inhuren kunt u op een aantal manieren een receptioniste inhuren. U heeft de keuze uit de uitzendconstructie (NBBU cao), deta-vast mogelijkheden en de mogelijkheid tot werving en selectie. Bij werving- en selectie treedt de receptioniste direct bij u in dienst. Aangezien Student Inhuren officieel de werkgever is, loopt u geen werkgeversrisico.

Taken en verantwoordelijkheden van een receptioniste

Een receptioniste heeft, afgezien van de telefoon beantwoorden en bezoekers verwelkomen, ook andere taken. Afhankelijk van de type organisatie, kunnen de taken en verantwoordelijkheden van een receptioniste behoorlijk variëren. De traditionele rol van een receptioniste is tegenwoordig behoorlijk veranderd en is een stuk uitgebreider geworden.

Hieronder geven wij een overzicht van de verschillende taken die een receptioniste allemaal kan vervullen:

 

  • Het creëren van een fijne en onvergetelijke klantervaring;
  • Gegevens van bezoekers noteren en evt. uitgeven van bezoekerspassen;
  • Het klaarmaken van vergader- en conferentiezalen en het (helpen) coördineren hiervan;
  • Reserveringen maken;
  • Het maken van afspraken (agendabeheer);
  • Diverse administratieve werkzaamheden vervullen;
  • Het regelen van vervoer;
  • Het aannemen van, en anticiperen op telefoongesprekken;
  • Verwerken van betalingen;
  • Het verzorgen van in- en uitgaande post