HELPDESKMEDEWERKER INHUREN
Bekijk hier de mogelijkheden m.b.t. het inhuren van een helpdeskmedewerker via het team van Studentinhuren.nl.
Helpdeskmedewerker inhuren
Een helpdeskmedewerker is verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van technische vragen en storingen. Hij of zij beantwoordt direct vragen van collega’s en klanten, of zet ze uit bij de juiste persoon of afdeling. Studentinhuren.nl beschikt over directe lijnen met gespecialiseerde helpdeskmedewerkers. Wij kunnen daarom snel schakelen om de juiste match voor jou te vinden. Daarbij houden wij uiteraard rekening met jouw wensen.
Voor wie werken wij?
Studentinhuren.nl levert flexibel inzetbare helpdeskmedewerkers aan diverse bedrijven met een ICT-afdeling. Heb je voor een langere periode één of meerdere helpdeskmedewerkers nodig ter ondersteuning van technische processen? Of heb je juist een tijdelijke medewerker nodig die de drukte opvangt? In beide gevallen kunnen wij je van dienst zijn.
Welke bedrijven huren een helpdeskmedewerker in?
In principe kunnen helpdeskmedewerkers aan de slag bij ieder bedrijf waarbij gewerkt wordt met systemen en computers. De meeste medewerkers van een dergelijk bedrijf hebben namelijk geen gespecialiseerde kennis van computers. Bij een technische storing of calamiteit zullen zij dan ook hulp nodig hebben.
Naast het helpen van collega’s kan een helpdeskmedewerker ook ondersteuning bieden aan klanten van een bedrijf. In dat geval kan hij of zij bijvoorbeeld werkzaam zijn bij een callcenter, telecombedrijf, advocatenkantoor of overheidsinstelling.
Wat doet een helpdeskmedewerker?
Technische ondersteuning bieden
Een helpdeskmedewerker helpt collega’s en klanten bij technische problemen, storingen en foutmeldingen.
Problemen analyseren en oplossen
Door gerichte vragen te stellen, analyseert de helpdeskmedewerker problemen en biedt hij of zij een passende oplossing.
Software- en hardwareproblemen verhelpen
Helpdeskmedewerkers kunnen ondersteuning bieden bij software-installaties, updates en hardwarestoringen.
Ondersteuning op afstand en op locatie
Afhankelijk van de werkzaamheden kan een helpdeskmedewerker ondersteuning bieden via de telefoon, e-mail of op locatie.
Wat kost een helpdeskmedewerker?
De kosten voor een helpdeskmedewerker zijn afhankelijk van de ervaring, de duur van de opdracht en de specifieke werkzaamheden. Bij Studentinhuren.nl werken we met flexibele tarieven en bieden we zowel uurtarieven als projectoffertes op maat. Wil je meer weten over de mogelijkheden en tarieven? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Over Studentinhuren.nl
Studentinhuren.nl is hét platform voor het inhuren van studenten en young professionals. Wij helpen bedrijven snel en efficiënt de juiste specialist te vinden. Dit kan zowel op uitzendbasis als via freelance- en projectopdrachten.
Met ons uitgebreide netwerk binnen verschillende vakgebieden kunnen wij je in contact brengen met een helpdeskmedewerker die perfect past bij jouw bedrijf. Je kunt bij ons niet alleen specialisten inhuren, maar ook opdrachten en vacatures plaatsen, waarop geïnteresseerde freelancers en werkzoekenden kunnen reageren.
Wil je meer weten over de mogelijkheden of direct een helpdeskmedewerker inhuren? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen helpen!
INFORMATIE AANVRAGEN
Contact
Telefonisch:
085 239 2040
E-mail:
[email protected].
Kantoor:
Veenland 31, 2291 NS, Wateringen.
Openingstijden:
Op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.

Call inplannen
Plan een call in om jouw vacature, project of opdracht te bespreken.