Helpdeskmedewerker inhuren
Per direct op zoek naar getalenteerde helpdeskmedewerkers? Bekijk de mogelijkheden, tarieven en werkwijze van Student Inhuren.
Offerte aanvragen
Uw
plan van aanpak
Zelf werven
Plaats uw vacature op Student Inhuren en volg getalenteerde kandidaten zelf op.
Laten werven
Besteed de werving aan ons uit. Wij zorgen voor een getalenteerde kandidaat en nemen indien gewenst de uitbetaling voor onze rekening.
Direct kandidaten
Beschikbaar
Bij Student Inhuren zetten wij alles op alles om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een gemotiveerde medewerker. U mag verwachten dat wij u binnen een week een voorstel doen voor één of meerdere kandidaten. Houd er rekening mee dat we in sommige gevallen niet binnen deze streeftermijn kunnen leveren. Dit kan voorkomen als de medewerker bijvoorbeeld over specifieke skills dient te beschikken. Onze specialist bespreekt graag op een heldere manier wat er mogelijk is voor u!
Helpdeskmedewerker inhuren
Een helpdeskmedewerker is verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van technische vragen en storingen. Hij of zij beantwoordt direct vragen van collega's en klanten, of zet ze uit bij de juiste persoon of afdeling. Student Inhuren beschikt over directe lijnen met gespecialiseerde helpdeskmedewerkers. Wij kunnen daarom snel schakelen om de juiste match voor u te vinden. Daarbij houden wij uiteraard rekening met uw wensen.
Voor wie werken wij?
Student Inhuren levert flexibel inzetbare helpdeskmedewerkers aan diverse bedrijven met een ICT-afdeling. Heeft u voor een langere periode één of meerdere helpdeskmedewerkers nodig ter ondersteuning van technische processen? Of heeft u juist een tijdelijke medewerker nodig die de drukte opvangt? In beide gevallen kunnen wij u van dienst zijn.

Welke bedrijven huren een helpdeskmedewerker in?
In principe kunnen helpdeskmedewerkers aan de slag bij ieder bedrijf waarbij gewerkt wordt met systemen en computers. De meeste medewerkers van een dergelijk bedrijf hebben namelijk geen gespecialiseerde kennis van computers. Bij een technische storing of calamiteit zullen zij dan ook hulp nodig hebben. Naast het helpen van collega’s kan een helpdeskmedewerker ook ondersteuning bieden aan klanten van een bedrijf. In dat geval kan hij of zij bijvoorbeeld werkzaam zijn bij een callcenter, telecombedrijf, advocatenkantoor of overheidsinstelling.
Deze bedrijven gingen u voor
