Helpdeskmedewerker

Per direct op zoek naar getalenteerde helpdeskmedewerkers? Bekijk de mogelijkheden, tarieven en werkwijze van Student Inhuren.

Offerte aanvragen

Helpdeskmedewerker inhuren

Een helpdeskmedewerker is verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van technische vragen en storingen. Hij of zij zorgt ervoor dat vragen van eindgebruikers gelijk beantwoord kunnen worden of worden uitgezet bij de juiste persoon of afdeling. Student Inhuren beschikt over directe lijnen met gespecialiseerde helpdeskmedewerkers. Wij kunnen daarom snel schakelen om de juiste match voor u te bepalen. Daarbij wordt uiteraard rekening gehouden met uw wensen.

Voor wie werken wij?

Student Inhuren levert flexibel inzetbare helpdeskmedewerkers aan diverse bedrijven met een ICT-afdeling. Heeft u voor een langere periode één of meerdere helpdeskmedewerkers nodig ter ondersteuning van technische processen? Of heeft u juist een tijdelijke medewerker nodig die de drukte opvangt? In beide gevallen kunnen wij u van dienst zijn.

Direct kandidaten beschikbaar

Bij Student Inhuren zetten wij alles op alles om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een hardwerkende medewerker. U mag verwachten dat wij u binnen een week een voorstel doen voor één of meerdere kandidaten. Houd er rekening mee dat we in sommige gevallen niet binnen deze streeftermijn kunnen leveren. Dit kan voorkomen als de medewerker bijvoorbeeld over specifieke skills dient te beschikken. Onze specialist bespreekt graag op een heldere manier wat er mogelijk is voor u!

Offerte aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

De voordelen voor u op een rij

Inhuren op flexibele basis

Bent u opzoek naar een student op flexibele basis? Dan bent u bij Student Inhuren aan het juiste adres. Wij bieden een grote database aan studenten die op flexibele basis in te huren zijn als helpdeskmedewerker.

Op korte termijn geschikte kandidaten voorgesteld

Na akkoord gaan wij direct en geheel vrijblijvend op zoek naar geschikte helpdeskmedewerkers. Voor iedere vacature stellen wij zo snel mogelijk de geschikte kandidaten voor.

Geen werkgeversrisico's

De helpdeskmedewerkers kunt u via Student Inhuren zonder enige werkgeversrisico's.

Welke bedrijven huren een helpdeskmedewerker in?

In principe kunnen helpdeskmedewerkers aan de slag bij ieder bedrijf waarbij gewerkt wordt met systemen en computers. De meeste medewerkers van een dergelijk bedrijf hebben namelijk geen gespecialiseerde kennis van computers. Bij een technische storing of calamiteit zullen zij dan ook hulp nodig hebben. Naast het helpen van collega’s kan een helpdeskmedewerker ook ondersteuning bieden aan klanten van een bedrijf. In dat geval kan hij of zij bijvoorbeeld werkzaam zijn bij een callcenter, telecombedrijf, advocatenkantoor of overheidsinstelling.

Taken en verantwoordelijkheden helpdeskmedewerker:

  • Overleg voeren met de helpdesk manager;
  • Een luisterend oor bieden aan eindklanten;
  • Het aanmaken van tickets bij storingen en vragen die niet direct oplosbaar zijn;
  • Beantwoorden van binnenkomende vragen van eindklanten per e-mail en telefoon;
  • Het doorgeven van beschikbare contactmomenten en contactpersonen binnen de organisatie;
  • Het verwerken van vragen en storingen in een calamiteitensysteem zoals TopDesk of een ander pakket.