HELPDESKMEDEWERKER INHUREN
Bekijk hier de mogelijkheden m.b.t. het inhuren van een helpdeskmedewerker via het team van Studentinhuren.nl.
HELPDESKMEDEWERKER INHUREN
Een helpdeskmedewerker is verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van technische vragen en storingen. Hij of zij beantwoordt direct vragen van collega’s en klanten, of zet ze uit bij de juiste persoon of afdeling. Student Inhuren beschikt over directe lijnen met gespecialiseerde helpdeskmedewerkers. Wij kunnen daarom snel schakelen om de juiste match voor u te vinden. Daarbij houden wij uiteraard rekening met uw wensen.
VOOR WIE WERKEN WIJ?
Student Inhuren levert flexibel inzetbare helpdeskmedewerkers aan diverse bedrijven met een ICT-afdeling. Heeft u voor een langere periode één of meerdere helpdeskmedewerkers nodig ter ondersteuning van technische processen? Of heeft u juist een tijdelijke medewerker nodig die de drukte opvangt? In beide gevallen kunnen wij u van dienst zijn.
WELKE BEDRIJVEN HUREN EEN HELPDESKMEDEWERKER IN?
In principe kunnen helpdeskmedewerkers aan de slag bij ieder bedrijf waarbij gewerkt wordt met systemen en computers. De meeste medewerkers van een dergelijk bedrijf hebben namelijk geen gespecialiseerde kennis van computers. Bij een technische storing of calamiteit zullen zij dan ook hulp nodig hebben. Naast het helpen van collega’s kan een helpdeskmedewerker ook ondersteuning bieden aan klanten van een bedrijf. In dat geval kan hij of zij bijvoorbeeld werkzaam zijn bij een callcenter, telecombedrijf, advocatenkantoor of overheidsinstelling.
INFORMATIE AANVRAGEN
Contact
Telefonisch:
085 239 2040
E-mail:
[email protected].
Kantoor:
Veenland 31, 2291 NS, Wateringen.
Openingstijden:
Op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.
Call inplannen
Plan een call in om jouw vacature, project of opdracht te bespreken.