Receptioniste inhuren

Bekijk de mogelijkheden om op flexibele basis een student of young professional in te huren voor uw receptie.

Offerte aanvragen
Een receptioniste inhuren

Receptioniste inhuren

Student Inhuren heeft een grote pool van receptionisten, gastvrouwen, gastheren en front office medewerkers. Wij kunnen u direct helpen wanneer u op korte termijn een receptionist zoekt. Door uw aanvraag, de werktijden en vereisten door te geven kunnen onze planners u direct voorstellen aan een aantal geschikte receptionisten. Wij screenen receptionisten onder andere op communicatieve vaardigheden, gastvrijheid en professionaliteit.

Over Student Inhuren

Student Inhuren is gespecialiseerd in het maken van de beste match voor uw organisatie. Dit doet Student Inhuren door veel tijd te steken in werving- en selectie van geschikte kandidaten. Student Inhuren bemiddelt en helpt organisaties in hun zoektocht naar de beste match. De doelgroep waar het bedrijf zich op richt, zijn studenten, young professionals en starters vanaf mbo niveau. Student Inhuren stelt u meestal binnen een week aan geschikte kandidaten voor.

Samen met de recruiter maakt u een profiel van de receptioniste. U krijgt dan van de recruiter een lijst met voorgestelde kandidaten, waar u vervolgens de beste match uit kiest.

Offerte aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

De voordelen voor u op een rij

Direct contact met een recruiter.

Nadat u een aanvraag heeft gedaan bij Student Inhuren gaat één van onze recruiters direct aan de slag om voor u geschikte kandidaten te vinden.

U loopt geen werkgeversrisico’s.

Misschien het grootste voordeel is dat u tijdelijk personeel tot uw beschikking heeft zonder alle contractuele verplichtingen naar de werknemers. Dit verloopt namelijk via Student Inhuren.

Digitaal en door heel Nederland.

Student Inhuren kenmerkt zich door het feit dat wij volledig digitaal te werk gaan. Dat heeft als voordeel dat u snel personeel kunt inhuren door heel Nederland.

Digitaal platform Student Inhuren

Zodra u een keuze voor een kandidaat maakt, verloopt de hele dienstverlening digitaal. Het platform van Student Inhuren geeft u inzicht in de gewerkte uren, facturatie en te verwerken gegevens.

Bedrijven die reeds samenwerken met Student Inhuren, geven via het platform zelf de nieuwe aanvragen en opdrachten door.

Via Student Inhuren kunt u op een aantal manieren een receptioniste inhuren. U heeft de keuze uit de uitzendconstructie (NBBU cao), deta-vast mogelijkheden en de mogelijkheid tot werving en selectie. Bij werving- en selectie treedt de receptioniste direct bij u in dienst. Aangezien Student Inhuren officieel de werkgever is, loopt u geen werkgeversrisico.

Taken en verantwoordelijkheden van een receptioniste

  • Het creëren van een fijne en onvergetelijke klantervaring;
  • Gegevens van bezoekers noteren en evt. uitgeven van bezoekerspassen;
  • Het klaarmaken van vergader- en conferentiezalen en het (helpen) coördineren hiervan;
  • Reserveringen maken;
  • Het maken van afspraken (agendabeheer);
  • Diverse administratieve werkzaamheden vervullen;
  • Het regelen van vervoer;
  • Het aannemen van, en anticiperen op telefoongesprekken;
  • Verwerken van betalingen;
  • Het verzorgen van in- en uitgaande post.