Receptioniste inhuren

Zoekt u een receptioniste? Bekijk hieronder de mogelijkheden of bel direct voor tarieven.

Offerte aanvragen

Een receptioniste inhuren

Student Inhuren biedt op flexibele basis receptionisten, gastvrouwen, gastheren en front office medewerkers aan. Wij kunnen u direct helpen wanneer u op korte termijn een medewerker zoekt. Door uw aanvraag, de werktijden en vereisten door te geven kunnen onze planners u direct voorstellen aan een aantal geschikte receptionisten. Wij screenen receptionisten onder andere op communicatieve vaardigheden, gastvrijheid en professionaliteit.

Voor wie werken wij? 

Student Inhuren werkt voor bedrijven en overheden die op flexibele basis personeel voor de receptie nodig hebben. Dit kan in het geval van tijdelijke uitval zijn of wanneer er voor langere tijd een vacature open is gekomen. Wanneer u een aanvraag doet en akkoord gaat met de voorwaarden zal er snel geschakeld worden.

Direct kandidaten beschikbaar 

In de meeste gevallen heeft Student Inhuren direct kandidaten beschikbaar. Voornamelijk in de Randstad kan er snel geschakeld worden. In andere regio’s kan het wel eens iets langer duren omdat kandidaten dan minder voorhanden zijn. Heeft u specifieke eisen met betrekking tot receptionisten? Bespreek deze dan met onze collega’s zodat wij snel kunnen schakelen.

Offerte aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

De voordelen voor u op een rij

Direct contact met een recruiter.

Nadat u een aanvraag heeft gedaan bij Student Inhuren gaat één van onze recruiters direct aan de slag om voor u geschikte kandidaten te vinden.

U loopt geen werkgeversrisico’s.

Misschien het grootste voordeel is dat u tijdelijk personeel tot uw beschikking heeft zonder alle contractuele verplichtingen naar de werknemers. Dit verloopt namelijk via Student Inhuren.

Digitaal en door heel Nederland.

Student Inhuren kenmerkt zich door het feit dat wij volledig digitaal te werk gaan. Dat heeft als voordeel dat u snel personeel kunt inhuren door heel Nederland.

Welke bedrijven huren een receptioniste in?

Receptionistes kunnen door diverse soorten bedrijven worden ingehuurd. Zo kan een receptioniste bijvoorbeeld werkzaam zijn bij een hotel, ziekenhuis, advocatenkantoor of tandartspraktijk. In principe kan een receptioniste aan de slag bij ieder bedrijf waarbij klanten of relaties worden ontvangen.

Taken en verantwoordelijkheden van een receptioniste

  • Reserveringen maken;
  • Het maken van afspraken (agendabeheer);
  • Diverse administratieve werkzaamheden vervullen;
  • Het creëren van een fijne en onvergetelijke klantervaring;
  • Gegevens van bezoekers noteren en evt. uitgeven van bezoekerspassen;
  • Het klaarmaken van vergader- en conferentiezalen en het (helpen) coördineren hiervan;