Backoffice medewerker

Bekijk op deze pagina alle mogelijkheden rondom de inhuur van een getalenteerde backoffice medewerker.

Offerte aanvragen

Een backoffice medewerker inhuren

Student Inhuren is gespecialiseerd in het bemiddelen van talentvolle medewerkers voor office vacatures. Zoekt u voor uw organisatie, afdeling of project op korte termijn naar een backoffice medewerker? Dan kan Student Inhuren u daarbij ondersteunen. Wij werken door heel Nederland voor bedrijven die studenten en talentvolle medewerkers nodig hebben voor office vacatures. Dat betekent dat wij naast backoffice medewerkers ook receptionistes, frontoffice medewerkers, administratief medewerkers en data-entry medewerkers kunnen inzetten.

Hoe gaan wij te werk?

U kunt vrijblijvend de aanvraag en werkzaamheden doorspreken met één van onze medewerkers. Op basis van de aanvraag wordt er gekeken naar mogelijk beschikbare kandidaten. Wanneer wij geschikte backoffice medewerkers hebben stellen we deze aan u voor.

Waarom een backoffice medewerker inhuren?

De rol van backoffice medewerkers wordt steeds belangrijker binnen organisaties. Bij de meeste bedrijven vervult de backoffice medewerker een belangrijke ondersteunende rol, waarin hij of zij voornamelijk administratieve taken op zich neemt. De overige taken en criteria kunt u uiteraard bespreken met uw contactpersoon. Deze contactpersoon stelt vervolgens de beste profielen aan u voor.

Offerte aanvragen:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

De voordelen voor u op een rij

Samenwerking met onze recruiters.

U heeft nauw contact met de recruiters van Student Inhuren. Geschikte profielen worden met u doorgenomen en snel bij u voorgesteld.

NBBU cao.

Student Inhuren maakt gebruik van de NBBU cao. Dat betekent dat u als inlener geen risico loopt bij de inhuur van backoffice medewerkers.

U heeft keuze!

Student Inhuren stelt meerdere kandidaten voor die u zowel kunt inhuren als via werving en selectie in dienst kan nemen.

Digitaal platform Student Inhuren

Zodra u een keuze voor een kandidaat maakt, verloopt de hele dienstverlening digitaal. Via het platform van Student Inhuren heeft u te allen tijden inzicht in de gewerkte uren, facturatie en te verwerken gegevens.

Bedrijven die reeds samenwerken met Student Inhuren, geven via het platform zelf de nieuwe aanvragen en opdrachten door.

Via Student Inhuren kunt u op verschillende wijze een backoffice medewerker inhuren. U heeft de keuze uit de uitzendconstructie (NBBU cao); deta-vast mogelijkheden en natuurlijk de mogelijkheid tot werving en selectie. Bij werving- en selectie treedt de backoffice medewerker direct bij u in dienst. U loopt, in het geval u een backoffice medewerker inhuurt, geen werkgeversrisico, aangezien Student Inhuren officieel de werkgever is.

Verantwoordelijkheden backoffice medewerker:

Een backoffice medewerker heeft verschillende taken en verantwoordelijken. Over het algemeen heeft een backoffice medewerker een ondersteunende rol binnen organisaties. Per organisatie verschillen deze taken en verantwoordelijkheden nog wel eens. Vandaar dat wij hieronder een overzicht hebben gemaakt.

Tot de belangrijkste taken behoren o.a.:

  • Het opstellen van offertes voor opdrachtgevers;
  • Bespreken van offertes met klanten;
  • Beheren bedrijfsdossiers;
  • Het controleren van de voorraad;
  • Meedenken over verbetering interne processen
  • Het opmaken van facturen en contracten;
  • Het bijhouden en invoeren van informatie omtrent verzuim, vakantie en verlof.