Administratief medewerker inhuren

Bekijk hieronder de mogelijkheden
wanneer u op zoek bent naar één of meerdere administratief medewerkers.

Offerte aanvragen

Administratief medewerker inhuren

Een administratief medewerker verricht kantoorwerk en andere (ondersteunende) werkzaamheden, maar is in de praktijk voornamelijk bezig met administratieve taken. Vaak beantwoord deze medewerker vragen van klanten en medewerkers via de e-mail of telefonisch. Hoewel elk bedrijf deze functie anders (be)noemt, lijkt de functie een beetje op die van een receptioniste of secretaresse. Een administratief medewerker moet sociaal en communicatief vaardig zijn. Daarnaast moet deze medewerker structureel te werk gaan. De overige taken en criteria kunt u uiteraard bespreken met uw contactpersoon bij Student Inhuren. De contactpersoon stelt vervolgens de beste profielen aan u voor.

Over Student Inhuren

Student Inhuren is gespecialiseerd in het maken van de beste match voor uw organisatie. Het bedrijf maakt deze match (mede) mogelijk door o.a. veel tijd te steken in werving- en selectie van geschikte kandidaten. Het bedrijf bemiddelt en helpt organisaties in hun zoektocht naar de beste match. De doelgroep waar deze organisatie zich op richt, zijn studenten, young professionals en afgestudeerden vanaf mbo niveau.

Student Inhuren wil binnen een week al een geschikte kandidaat aan u voor stellen en bij u aan het werk zetten. In de praktijk is deze termijn ook vaak haalbaar.

Samen met de recruiter maakt u een profiel van de administratief medewerker. U krijgt van de recruiter een lijst met geschikte kandidaten voorgesteld, waaruit u de beste match kiest. Vervolgens gaat de recruiter aan de slag om u voor te stellen aan geschikte kandidaten.

Meer weten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze specialist

De voordelen voor u op een rij

Direct contact met een recruiter.

Nadat u een aanvraag heeft gedaan bij Student Inhuren gaat één van onze recruiters direct aan de slag om voor u geschikte kandidaten te vinden.

Meerdere inhuur opties.

Wij bieden meerdere opties om nieuwe medewerkers aan te nemen via Student Inhuren. U heeft de keuze uit uitzendbasis, deta-vast en werving- en selectie.

Geen werkgeversrisico's

De administratief medewerkers kunt u tijdelijk inhuren zonder werkgeversrisico's.

Digitaal platform

Zodra u een keuze voor een kandidaat maakt, verloopt de hele dienstverlening digitaal. Het platform van Student Inhuren geeft u inzicht in de gewerkte uren, facturatie en te verwerken gegevens.

Bedrijven die reeds samenwerken met Student Inhuren, geven via het platform zelf de nieuwe aanvragen en opdrachten door.

Via Student Inhuren kunt u op verschillende wijze een administratief medewerker inhuren. U heeft de keuze uit de uitzendconstructie (NBBU cao), deta-vast mogelijkheden en natuurlijk de mogelijkheid tot werving en selectie. Bij werving- en selectie treedt de administratief medewerker direct bij u in dienst. U loopt te allen tijde geen werkgeversrisico, aangezien Student Inhuren officieel de werkgever is.

Taken en verantwoordelijkheden administratieve medewerker

Een administratief medewerker vervult vaak een belangrijke, centrale rol binnen bedrijven. Zoals eerder beschreven, houd deze medewerker zich voornamelijk bezig administratieve taken, maar per organisatie verschillen de taken en verantwoordelijkheden vaak. Veel voorkomende taken zijn bijvoorbeeld:

  • Declaraties afhandelen;
  • Verantwoordelijk voor de in- en uitgaande post;
  • Ziekmeldingen, verlofaanvragen en te-laat-meldingen registreren;
  • E-mails van klanten en/of medewerkers beantwoorden en doorsturen;
  • Opstellen van brieven en facturen;
  • Ontvangen en inschrijven van bezoekers.